Volgers

Marianne Design

Marianne Design
Marianne Design

maandag 9 mei 2016

Kinderkaarten.

                                               
Hallo allemaal,eerst het goede nieuws met mijn kaart met de te gekke krijtjes ben ik derde geworden op het blog http://scrapplezier.blogspot.nl helemaal te gek .Vandaag 4 kaarten met de leuke creatable van MD,mijn dochter vroeg of ik wat kaarten kon maken voor de feestjes van de kinderen tegenwoordig vraagt men ook geld.Wel een beetje gepriegel maar daar hou ik wel van.Ben weer heel benieuwd wat jullie er van vinden.
Gr.Joke

4 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
mooie serie kaartjes heb je gemaakt..en leuk dat je in de prijzen viel..
groetjes,
Ans

Anoniem zei

Helemaal leuk!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Bea zei

Hallo Joke, wat een leuke kaartjes heb je geknutseld, profociat met je top 3 plekje,is toch altijd leuk als je aart/creatie gewaardeerd word...

groetjes Bea.

carla zei

De kinderkaarten zien er erg leuk uit.
Die zullen vast wel in de smaak vallen bij die jongelui.
Mooi gemaakt Joke.
Groetjes,
Carla