Volgers

Marianne Design

Marianne Design
Marianne Design

zaterdag 25 juni 2016

Vlinder


Goedenmorgen ,vandaag een heel ander kaartje als ik normaal maak maar verandering van spijs doet eten toch? De achtergrond heb ik gemaakt met een sjabloon en distriss inkt een vlindertje er op en klaar niet echt heb van alles geprobeerd maar het was al gauw te druk.Ben heel benieuwd wat jullie er van vinden.Met deze kaart wil ik mee doen aan de volgende challenge.
http://stampinyourwaychallengeblog.blogspot.nl maak je eigen achtergrond.
Nog een fijne zondag allemaal groetjes Joke

7 opmerkingen:

Margreet zei

Mooie achtergrond Joke...en die gele vlinder spat er van af...gaaf gedaan!
xxx Margreet

Scraptastisch zei

Clean en simpel Joke, maar moet zeker kunnen. En je achtergrond door het sjabloon is wel heel mooi geworden! Ik sta 2x in je volgerslijst zie ik...hoe kan dit nu weer? haha... Fijne zondag verder....groetjes van Gerie

GerJanne zei

Mooi zeg. Leuk dat je geëxperimenteerd hebt met een achtergrond maken. Ziet er mooi uit. Ik kan me wel indenken dat het dan voor meerdere dingen een beetje druk wordt.
GerJanne

Diny zei

Ik vind je kaartje heel erg leuk Joke....de achtergrond is goed gelukt!
Groetjes Diny

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
je achtergrond is echt heel leuk, ik vind de gele vlinder super er op!
groetjes,
Ans

Saskia zei

Niets meer aan doen is helemaal af zo, bedankt voor het meedoen bij het Stampin your Way CHALLENGEblog!

Wil Frutsel zei

Een mooie vlinderkaart met een prachtige achtergrond Joke, top gedaan!!
xx Wilma