Volgers

Marianne Design

Marianne Design
Marianne Design

vrijdag 24 maart 2017

Voorjaar

Hallo allemaal vandaag een kaart die ik met veel plezier heb zitten maken. Ik heb de creatable van de eieren gekocht om dat je daar ook ballonen mee kan maken. Maar nu had ik nog een stukje paas papier in de kast ,net genoeg voor 2 kaarten dus kon het niet laten om toch maar een paaskaart te maken naar wie ik hem ga sturen weet ik nog niet maar dat komt wel goed. Met deze kaart wil ik meedoen aan de volgende challenges
http://mariannedesign.blogspot.nl
http://mariannedesignkreadivas.blogspot.nl

Ben echt de kleine stukjes papier aan het opmaken en daar heb ik wel plezier in.
Wil jullie bedanken voor de reacties op mijn vorige kaart dat doet me goed.

Groetjes Joke


17 opmerkingen:

Margreet zei

Een mooi streven om de kleine stukjes papier op te maken, Joke! Je hebt er een leuke kaart mee gemaakt.
xxx Margreet

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
deze set stansen heb ik ook gekocht en gebruikt, of ik er ballonnen mee ga maken, denk ik niet..ik vind die -tuutjes-zo klein..
Je hebt er een mooie paaskaart mee gemaakt,
groetjes,
Ans

Trijntje zei

Leuke kaart Joke! Mooi met de mallen. Mooie voorjaarskaart. Groeten Trijntje

Colinda zei

Wat een leukerd!!
Gefeliciteerd met je prijs en een gezellig weekend,
Colinda

Margo zei

Oh wat schattig Joke ! Wist je dat je bij Anneke elke maand mee kan doen bij de restjeschallenge ?

Diny zei

Wat een leukerd Joke....een echt lente/paaskaartje....prachtig!
Groetjes en een fijn weekend,
Diny

GerJanne zei

Ach wat schattig! Heel lief kaartje! De candy is gister op de bus gegaan. Hopelijk krijg je het vandaag!
Groetjes,
GerJanne

Lia zei

Joke wat een superleuke kaart! En ook grappig...!
Lia xx

carla zei

Een prachtige kaart Joke.
Groetjes,
Carla

Antoinette Voorn zei

Hahahahaha,,, wat een leuke kaart ! Super Joke en hele leuke paaskaart heb je gemaakt xxx Antoinette

Anita zei

Het is weer een hele leuke kaart Joke.
Goed om de kleine stukjes op te maken. Gaat mij mijn leven lang niet lukken....haha.
Gezellig dat je meedoet met onze challenge

Gr. Anita
MDblog

Judith zei

Heel mooi kaartje en ik gebruik voor kleine stansjes ook gewoon mijn restjes papier...
Leuk dat je mee doet met onze pastel challenge.
Groetjes van Judith DTteam
Marianne Design Challenge Blog

Ela zei

Lief paaskaartje Joke! Grappig met die gekke kikker uit het ei gekropen! De 3 mal met eieren is naar mij onderweg, heb 'm gewonnen. Zo leuk! Groetjes Ela

Boukje zei

Wat goed om je restjes op te maken, een uitdaging op zich! Lief lentekaartje geworden! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
Groetjes Boukje.

Marleen zei

Een hele leuke (en grappige) voorjaarskaart Joke!
Vind hem super.
Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
Lieve groetjes, Marleen
MD challenge blog

Ellie Bakker zei

Leuke voorjaarskaart grappig het kikkertje met eierdopje op zijn hoofd.
Leuk dat je met onze challenge meedoet.
Groetjes Ellie
DT MD challenge blog

Wybrich zei

Leuke en grappige kaart Joke!
Dank je wel voor het meedoen
Gr Wybrich
DT MDchallenge blog