Volgers

Marianne Design

Marianne Design
Marianne Design

zaterdag 29 april 2017

Bloem

Hallo allemaal, vanmiddag heerlijk buiten jeu de boules gespeeld op onze club Va-tout kon het zo maar blijven maar wat ik begrepen heb gaat de temperatuur weer omlaag. Maar genoeg over het weer veranderen kan ik het toch niet heb vanmorgen deze kaart gemaakt met een restje papier een bloem gestempeld met versamark en daarna bestrooid met embossingpower zwart. Wilde hem eerst helemaal zwart houden maar dan was ie wel heel somber, daarom maar gekleurde bloemetjes op gedaan. De tekst is van MD.Zag dat ik weer een volger bij heb, die ik ook weer heb op mijn blog heb  even moeten zoeken maar dank zij Leny heb ik ze gevonden. Welkom Martina hoop dat we van elkaars kaarten mogen genieten. Met deze kaart wil ik meedoen aan de volgende challenge.
Http://de-egel.blogspot.nl Nog een fijne avond allemaal Gr.Joke

8 opmerkingen:

Je@net zei

Hoi Joke
Bedankt voor je berichtje op mijn blog en natuurlijk kom ik dan hier ook even een kijkje nemen.
Mooie kaarten maak je en ook dit kaartje is erg leuk. Mooi dat zwart met wit en die bloemetjes steken er dan mooi bij af!

Je@net zei

Ben meteen maar volger geworden. Zag alleen dat het onder de naam van mijn man is. Geen idee hoe ik dat moet veranderen, maar dan weet je dat ik het ben :o)

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
heel leuk erbij de rode bloemetjes, mooie kaart,
groetjes,
Ans

Unknown zei

Wat een leuke kaart.
Bedankt dat je mee doet aan de Challenge van de Egel.
Groetjes Sandra (dt Egel)

Margreet zei

Mooi kaartje Joke en die rode bloemetjes geven het net iets extra's!
xxx Margreet

Erica ♥ zei


Prachtige kaart en zo mooi met zwart
embossing poeder de bloem gedaan, heel gaaf ☺
Bedankt dat je meedoet met onze 'April 32' Challenge bij De Egel !
Een fijne en gezellige (knutsel) zondag
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel-Gebruik zwart}

Colinda zei

Mooie kaart en wat een lief stempeltje!
Groetjes,
Colinda

Hobbywinkel De Egel zei

Heel leuk dat je meedoet met onze 'Gebruik zwart' Challenge !
Bedankt voor je deelname en veel succes.

{Challengeblog De Egel}
{Hobbywinkel De Egel}