Volgers

Marianne Design

Marianne Design
Marianne Design

woensdag 28 september 2011

Na 2 heerlijke weken vakantie in Frankrijk ben ik er weer voor de vakantie had ik deze kaarten gemaakt voor de challenge van A Sisters Hope de opdracht was maak 4 kerstkaarten ik moet er nog snel mee zijn want de maand is bijna om.
 Maar Dames waarom doen jullie ook niet eens een keer mee,want het kan ons allemaal overkomen. Ik hoop van de week weer nieuwe kaartjes op mijn blog tezetten.Ik had in mijn vakantie ook nog een prijs gewonnen bij Jolanda.Dat is nog eens leuk thuis komen.Groetjes Joke

4 opmerkingen:

Marijke zei

Wat een prachtige kerstkaarten en gelijk maar 4 stuks. Wel slim dan hoef je straks er niet zoveel te maken. Ik vind die sneeuwpopjes stempel wel heel erg lief!!
groetjes, marijke en Chantal

Ineke zei

Fijn dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad en wat zijn je kaarten weer leuk geworden.
Groetjes Ineke

Saskia zei

Joke ik vond bij terugkomst van een weekendje Camping jouw mooie kerstkaarten dank je wel!

Riet zei

Wat een prachtige kaarten Joke.

Liefs Riet.