Volgers

Marianne Design

Marianne Design
Marianne Design

woensdag 26 september 2012

Rose kaart

Hallo Lieve bloggers,vandaag heb ik een kaart die ik gemaakt heb voor mijn kleindochter van 3 ze wou graag een kaart hebben en die moet natuurlijk in het rose zijn.Hij is weer gepaperd piecing ( leuk om te doen)Het papier is van Boofle wat ik heel mooi vind.Een warm welkom voor Lia die is mij gaan volgen 54 volgers al.Met deze kaart wil ik mee doen aan de volgende challenges.
http://decreatievezebra.blogspot.nl
http://papermakeupstamps.blogspot.be
http://willowsketchiechallenge.blogspot.nl
 Ik ben weer benieuwd naar jullie reacties Groetjes Joke

17 opmerkingen:

Bea zei

Een mooie kaart Joke, daar zal je kleindochter vast wel blij mee zijn, leuk dat paperpiercing....

groetjes en een fijne dag Bea.

jolanda zei

mooi en lief kaartje, leuk met het hartjes lint.

Linda zei

Wat een lief kaartje daar gaat ze heel blij mee wezen
gr linda

jans zei

moii kaartje marianne lief kleurtje ook grt jans

kelly ledder zei

Beautiful image and love your card, thanks for sharing at Willow Sketchie challenge this week.

Kelly x

Andrea zei

wat een mooie rose kaart Joke,
daar hou ik wel van, lief plaatje ook
groetjes andrea

Annemarie en Merit zei

schat van een kaartje voor een SCHAT van een kleindochter,,

liefs Annemarie en Merit

marion zei

WAt een superlief kaartje, liefs, Marion

Marijke zei

Natuurlijk wilt je kleindochter een kaart van oma! Het is een schattig kaartje en mooi roze.

Groetjes, Marijke en Chantal

carla zei

Een geweldig mooi kaartje Joke.
Fijn gemaakt.
Bedankt voor je deelname aan de Digi Makeover Challenge bij Paper Makeup Stamps.
Groetjes,
Carla

Anoniem zei

This is so pretty.Love the soft colours and you've added some lovely details.Thanks for joining us at Willow Sketchie Challenge.Hope to see you again next week :D
Lisa x

Riet zei

Wat een prachtig lief kaartje Joke.

Liefs Riet.

Margreet zei

Wat zal je kleindochter dit schattige kaartje leuk vinden, Joke...bedankt dat je weer mee doet met de challenge van Willow Sketchie...ik hoop dat je wint!
xxx Margreet

Chantal zei

Joke, hij is prachtig. Je kleindochter zal erg blij zijn.

Groetjes Chantal

Anneke. zei

Prachtige kaart voor je kleindochter, Joke. Leuk het paperpiercing!
Groetjes Anneke.

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Mooie kaart! Zo'n roze kaart zal je kleindochter vast heel leuk vinden!
Groetjes, Yvonne

Anne Temple zei

Such a sweet card! Love the paper piecing. Thanks for joining us for the anything goes challenge at Paper Makeup Stamps' Digi Makeover Challenge this week.