Volgers

Marianne Design

Marianne Design
Marianne Design

dinsdag 27 november 2012

Turkooise kerstkaart

Hallo bloggers vandaag heb ik een kaart waar ik lang mee bezig ben geweest om hem in te delen,het model heeft mijn kaart vriendin ergens gevonden op internet je kunt het alleen niet zo goed zien het heeft als hij dicht is het model van een colber jasje.Ik wil met deze kaart mee doen met de volgende challenges.
http://www.elkekaarteenfeestje.nl
http://www.kaartenuitdagingen.blogspot.nl
http://webshop-anmacreatief.blogspot.nl
http://allesmetenoverkleurenmetderwents.blogspot.nl
Ik ben weer benieud naar jullie reacties ik lees ze altijd met plezier
 

28 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt Joke in schitterende kleuren. Een toppertje weer.
Liefs van Anita

Bea zei

Prachtige kaart Joke, leuk model en schitterende kleuren....

groetjes Bea.

Helen zei

wat een mooi kaartje. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

Agnes zei

Zo, dit is een heel lief kaartje Joke.
Leuk model en een heel erg lief stempeltje heb je gebruikt!
groetjes, Agnes

marion zei

Wauw wat schitterend, liefs, Marion

Marijke zei

Prachtig kaartje en wat een leuk model is dit Joke! Bedankt voor het meedoen bij EKEF.

Groetjes, Marijke

Marianne zei

Keigaaf gedaan Joke, ziet er prima uit.
Liefs, Marianne

Marga50 zei

Wat een hele mooie kaart heb je gemaakt Joke. Groetjes Marga.

Sylvia van der Kolk zei

wat een mooie kaart.
De kleurcombinatie is erg leuk.

Groetjes sylvia

Marianne zei

Heel mooi gedaan deze kaart.
Dank je wel voor het meedoen bij NKU.
Liefs, Marianne

Linda zei

Wat een schattige kaart
gr linda

jolanda zei

prachtig kaartje in een leuke kleur.
Mooi model.

Adriana zei

Wat ik ervan kan zien, ziet er heel mooi uit! Kan me voorstellen dat het even tijd kost!
Dank-je-wel voor je 3de deelname aan de KERSTchallenge bij AnMaCreatief.
Groetjes Adriana

Chantal zei

Joke, erg mooie kaart. Leuke kleuren.

Groetjes Chantal

Anneke. zei

Prachtige, joke! erg leuk modelletje. Bedankt voor je bijdrage bij eKeF.
Groetjes Anneke.

Rachel zei

Wat een prachtig kaartje! Leuk model en prachtige kleuren!
liefs Rachel

LottesCards zei

Wat een lieve kaart! En je kan zien dat je er veel werk aan hebt gehad!


Leuk dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief.

Liefs Lotte

carla zei

Prachtig !!!
Mooie kleur heb je hiervoor gebruikt en 't is ook weer eens wat anders dan wat we gewoon zijn.
Groetjes,
Carla

Tinie zei

Geweldige mooie kaart, in super mooie kleuren!!! Heel mooi model ook!!!

Groetjes Tinie

Berlinde zei

Een erg mooie kaart Joke!
Lieve groetjes, Berlinde

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Ik weet niet zeker of mijn vorige berichtje goed is doorgekomen, dus doe ik het nog een keer.. Mooi kaartje!! Mooie kleurtjes ook!
Groetjes, Yvonne

Liesbeth zei

Mooi gemaakt Joke, bedankt voor het meedoen bij de NKU.
gr. Liesbeth

inge zei

Wat een leuke kleuren heb jij voor deze kaart gebruikt lekker origineel van vorm en kleur. Gezellig dat je meedoet bij NKU.

Groetjes Inge

Marjan zei

Leuke kaart in mooie kleuren.
Bedankt voor je deelname bij de NKU.

Groetjes, Marjan

Tinie zei

Leuke kaart Joke!! Mooie kleuren!
Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Elke Kaart een Feestje!
groetjes Tinie

Aletta zei

Deze vind ik erg mooi Joke.

Leuk dat je meedoet met EKEF

Groetjes Aletta

Riet zei

Wat een prachtige kaart Joke.

Liefs Riet.

marion zei

Wat een lieffie, prachtig ! Leuk dat je meedoet bij Derwent en Prisma, ik wens je heel veel succes, liefs, Marion