Volgers

Marianne Design

Marianne Design
Marianne Design

maandag 11 februari 2013

Voetbal

Goedenmorgen,vandaag heb ik weer een kaart voor mijn kleinzoon het wordt wel nadenken nu wat ik weer ga maken.Met deze kaart ben ik wel tevreden het afdrukje is van motivet geloof ik.Ik wilde hem inkleuren in zwart-geel de kleuren van nac daar is ie een keer geweest.Ik had geen bijpassend papier dus heb ik het maar zonder bedrukt papier gedaan de digi is ingekleurd met distress.Ik heb nac maar laten winnen hebben die ook weer een fijne dag!Met deze kaart wil ik mee doen met de challenge bij de creatieve zebra Ik ben heel benieuwd wat jullie van deze kaart vinden jullie reacties lees ik altijd met plezier.Groetjes Joke

21 opmerkingen:

Antoinette Voorn zei

Wat een prachtige jongenskaart in de nac kleuren! Origineel en gefelicteerd!

Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Margreet zei

Leuk opgelost zo met die kleuren, Joke...het is idd een Motivet plaatje...
xxx Margreet

Judith zei

Wat een mooie kaart Joke! Deze zal je kleinzoon ook vast erg waarderen. Leuk hoe je in de kaart de kleuren van nac hebt verwerkt. Deze kaart heeft ook geen designpapier nodig. Je hebt er een mooi geheel van gemaakt!

Fijne dag!

Groetjes Judith

carla zei

Een geweldig mooi jongenkaartje.
Flink gescoord.
Groetjes,
Carla

Unknown zei

Ach wat een leukerd! Jongens en mannenkaarten zijn toch altijd het lastigste vind ik! Zo lang ik met bloemen en strikjes mag strooien gaat het prima, maar neem me dat af en ik ben kwijt haha! Groetjes Frea

Bea zei

Weer een leuke kaart voor je kleinzoon Joke, zal het zeker wel lief vinden dat oma van die mooie kaarten stuurt....

groetjes Bea.

Anita Meijer zei

Wat heb je weer een toppertje voor je kleinzoon gemaakt Joke, helemaal super in die kleuren, daar zal hij weer heel blij mee zijn om zo een mooie kaart van zijn oma te krijgen.
Liefs van Anita

jolanda zei

super mooie kaart in een leuke kleurcombinatie

Linda zei

Erg leuk gedaan, die gat ie erg leuk vinden
gr linda

Sylvia van der Kolk zei

Mooie kaart.

Groetjes sylvia

Tinie zei

O wat is dit gaaf!!! Super!! En dan die bal, ik denk dat het in het echt nog mooier is!!!

Groetjes Tinie

Anoniem zei

Dit is leuk zeg. Designpapier hoedt echt niet altijd en je kleuren zijn leuk bijelkaar.
Groetjes Joke

Berlinde zei

Wat een leuk kaartje weer voor je kleinzoon Joke, super!
Lieve groetjes, Berlinde

Marijke zei

Hij is weer helemaal leuk het kaartje voor je kleinzoon!!

Groetjes, Marijke

Marianne zei

Heel mooi gedaan.
Lieve groetjes Marianne

Debby Kuster zei

een op en top jongens kaart
heel erg leuk gedaan
bedankt voor je deelname aan DCZ

liefs Debby

marion zei

heel lief, liefs, Marion

Agnes zei

Gaaf kaartje hoor Joke!
DP heeft het zo ook helemaal niet nodig.
Het zal vast wel weer heel leuk ontvangen zijn door je kleinzoon!
groetjes, Agnes

Heleen zei

Wauw wat heb je een gave kaart gemaakt! Lekker stoer. Leuk dat je meedoet met de challenge van DCZ.
Lieve groetjes en fijne zondag,
Heleen

Miranda Slagboom-de Groot zei

Hij is mooi. Leuk dat je meedoet bij De Creatieve Zebra.
Groetjes Miranda

Hanneke zei

Wat een super leuk kaartje!! Leuke kleurtjes bij elkaar en zo leuk ingekleurd!!
Groetjes, Hanneke