Volgers

Marianne Design

Marianne Design
Marianne Design

vrijdag 28 juni 2013

Bloemen

Hallo lieve bloggers, eerst wil ik jullie bedanken voor de reacties op mijn vorige kaart daar doen we het allemaal toch voor he'. Vandaag heb ik 2 kaarten  die ik liever niet had willen maken de paarse is een condoleance kaart en de roze kaart is voor iemand die heel slecht nieuws over haar gezondheid heeft gekregen. Ik heb alleen cardstock gebruikt en de stempel ingekleurd met distress, verder heb ik er niet teveel op gedaan. Met deze kaart wil ik mee doen aan de volgende challenges.
http://hobbyhomehobbyartikelen.blogspot.nl
http://hobbyvisiondt.blogspot.nl
http://www.cardsandscrap.nl
Ik heb dinsdag ook mijn mooie stempels binnen gekregen van mijn gewonnen candy bij Jolanda en heb hem ook gelijk gebruikt op mijn vorige baby kaarten want daar had ik nog geen tekst op gedaan. Jolanda nogmaals heel erg bedankt.
Ik ben weer heel benieuwd wat jullie van deze kaart vinden. Groetjes Joke

15 opmerkingen:

Margreet zei

Al is de reden voor beide kaarten niet leuk, ze zijn wel schitterend Joke! Fijn weekend!

Riet zei

Wat een mooie kaartjes Joke.

Liefs Riet.

carla zei

Mooie kaartjes Joke.
Prachtig gemaakt.
Groetjes,
Carla

marion zei

prachtige kaartjes, liefs, Marion

Misseke zei

Prachtige kaartjes joke - heel stijlvol gemaakt.

Groetjes,
Misseke

Linda zei

Prachtig zijn ze
gr linda

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Ze zijn prachtig, mooie kleurtjes, heel mooi ingekleurd..hele chique laartjes..liefs van Ans

Antoinette Voorn zei

Wat zijn ze stijlvol geworden!

Gr Antoinette

Bea zei

2 Prachtige kaartjes voor deze niet zo mooie gelegenheden Joke....

groetjes Bea.

Mariken zei

Ze zijn prachtig geworden Joke!!
Groetjes en fijn weekend, Mariken xx

GerJanne zei

Het zijn heel mooie kaartjes, Joke. Niet te somber maar wel ingetogen.
Groetjes,
GerJanne

Tinie zei

Wat een mooie kaarten, Joke!!
Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards&Scrap Challengeblog!
Groetjes Tinie

ANJA 3D zei

Schitterende kaarten. Al zijn de omstandigheden niet zo leuk als je deze kaarten ga versturen. Maar neem naar van mij aan dat zo'n kaart iemand heel veel goeds doet als ie hem krijgt.
Gr. Anja

Unknown zei

Hoi Joke, hele mooie kaarten, stijlvol! Leuk dat je een candy hebt gewonnen zeg! Groetjes Frea

Samantha zei

Hele stijlvolle kaarten Joke. Soms zegt een kaart met weinig opsmuk meer dan je met woorden zou kunnen zeggen. Deze kaarten doen dat vind ik :)
Dankjewel voor het meedoen aan de HH-challenge!
Gr. Samantha