Volgers

Marianne Design

Marianne Design
Marianne Design

donderdag 15 mei 2014

Pastel tinten

Hallo bloggers.Ik wil eerst Diny welkom heten op mijn blog en nu heb ik 100 volgers en dat vind ik leukkkk ga iets verzinnen om dat te vieren maar dat horen jullie nog wel.Heb van de week deze  kaart in pastel tinten zitten maken met de producten van joy en had er zo'n schik in toen ik bezig was,weet nog niet waar ik hem voor kan gebruiken maar dat komt vast wel goed.Ben weer heel benieuwd wat jullie er van vinden.
Groetjes Joke

14 opmerkingen:

Bea zei

Wat een leuk kaartje Joke, leuke malletjes gebruikt...

groetjes Bea.

Misseke zei

Superleuk kaartje heb je gemaakt Joke - mooi in die kleurtjes en de combinatie van al die malletjes is super - een supergeslaagd geheel.
Groetjes,
Misseke

Margreet zei

Proficiat met je 100 volgers Joke...gezellig kaartje heb je gemaakt...komt vast een keer van pas!
xxx Margreet

GerJanne zei

Hoi Joke,
wat een gaaf kaartje heb je gemaakt. En gefeliciteerd met je 100 volgers. Een echte mijlpaal.
Ik denk dat je morgen mijn envelop vindt.
Groetjes,
GerJanne

Theresia zei

Een leuke kaart die vast gauw van pas komt! Groetjes, Trees

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Leuke -mallen- kaart, dat kastje is echt mooi..gefeliciteerd met 100 volgers..liefs Ans

Louise zei

Wat een leuk kaartje heb je gemaakt met die mooie mallen!.


gr.LOuise

Mariken zei

Echt leuk Joke!! Heel mooi kaartje!
Groetjes, Mariken

Diny zei

Wat een prachtige kaart Joke....mooie kleurtjes en het ziet er gezellig uit!

Groetjes Diny

Diny zei

Hier ben ik nog een keer....gefeliciteerd met je 100 volgers....en het grappige is dat ik nr. 100 ben zag ik nu pas!
Inderdaad een echte mijlpaal!

Groetjes Diny

Agnes zei

Oooh, dit wordt vast een verhuiskaartje.... :)
Geweldig leuke creatie!!
groetjes, Agnes

Anita Meijer zei

Gefeliciteerd met het behalen van 100 volgers Joke, superleuk en wat heb je weer een geweldig mooi kaartje gemaakt, super.
Liefs van Anita

Ghea zei

schitterend kaartje voor bijv: een nieuwe woning....gefeliciteerd met het behalen van 100 volgsters TOPPIE
Liefs Ghea

Henriëtte zei

Wat een lief kaartje Joke, die mallen zijn ook zo leuk, krijgt vast een goede bestemming hoor.
Gefeliciteerd dat je 100 volgers hebt.

groetjes Henriëtte