Volgers

Marianne Design

Marianne Design
Marianne Design

dinsdag 22 augustus 2017

Jongenskaarten

Hallo allemaal ook zo genoten vandaag van het weer wij hebben heel de middag buiten jeu de boule gespeeld zo gezellig kan het iedereen aan bevelen ook goed voor de socialen contacten nu mijn kaarten weer 2 gemaakt voor de verjaardagen van de kleinzoons. Is steeds moeilijker om iets te verzinnen voor jongens van 10 jaar. Ben eigenlijk op zoek naar een cretable van een voetbal schoen hebben jullie een idee waar ik die kan aanschaffen.Met deze kaart wil ik mee doen aan de volgende challenge.http://cleanandsimpleonsunday.blogspot.nl Nog een fijne dag allemaal Gr.Joke

7 opmerkingen:

Margreet zei

Superleuke kaarten, Joke!
xxx Margreet

Je@net zei

Twee super leuke en stoere kaarten, Joke!

Ans Gilbert zei

Hoi Joke,
Ik zag net bij AliExpress, mooie voetbalschoenen en ook een voetballer met bal aan de voet dus..
Deze kaarten zien er ook weer toppie uit,
groetjes
Ans

Susan zei

Terrific card for the football lover in your life! Thanks for sharing at CAS on Friday!

GerJanne zei

Hoi Joke,
Wat een leuke kaartjes! Ik weet dat ze van Joy nu nieuwe stansjes hebben, van een voetbal met voetbalschoen en van ene voetballer.
https://de-egel.com/picdb/v5/2537/1880799.jpg
Als je deze link kopieert zie je wat ik bedoel.
Hij staat bij de Egel, bij nieuw binnen, dan bij Joy Crafts. Dan zie je vanzelf.
GerJanne

Henriët zei

Lekker stoer voor jongens van 10 jaar. Mooi gedaan.
Ik heb geen idee waar je een stans van een voetbalschoen zou kunnen vinden....helaas.
Groetjes van Henriët

Colinda zei

Leuk hoor,echte jongenskaarten!
Groetjes,
Colinda